Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Kortam Naji"'
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 3, Iss 1, Pp 1-8 (2020)
The use of the historical approach in teaching science has been studied for many years. Many researchers claimed that this approach has the power to improve students’ understanding of the nature of science (NOS) by emphasizing not only the products
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/94116247ff424d30ad4fe246dd6f43bb
Autor:
קורטאם, נאג'י, בשיר, אחמד, זועבי, רנא, חוג'יראת, מוחמד, KORTAM, NAJI, BASHEER, AHMAD, ZOUBI, RANA, HUGERAT, MUHAMAD
Publikováno v:
Studies in Education / עיונים בחינוך, 2019 Jan 01(17/19), 687-712.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26769096
Publikováno v:
Chemistry Teacher International; 2021, Vol. 3 Issue 1, p1-8, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Electronic Journal of Science Education; Mar2011, Vol. 15 Issue 1, p1-10, 10p