Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Korpa T"'
Autor:
Angeli, E. Korpa, T. Johnson, E.O. Apostolakou, F. Papassotiriou, I. Chrousos, G.P. Pervanidou, P.
There is growing evidence for dysregulation of the stress system in individuals with Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD). The stress system includes neuroanatomical and functional components that function in concert to maintain homeostasi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::aed88a9ef279e8473c7fb758d36e3ec6
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2998120
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2998120
The aim of this study was to explore the relation between mothers’ parenting stress and the functioning of the hypothalamic–pituitary–adrenal axis (HPAA), as expressed by daily salivary cortisol concentrations, in their children diagnosed with
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::2b24ce5c070f07c54d9093a792510947
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2983415
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2983415
Several important socio-behavioral public health problems that either peak or start during the second decade of life contribute to young people’s mortality. The aim of this study was to explore patterns, rates, trends and regional variations of ext
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::f751a3d0b8ff2d0764f82dae0405270e
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3165081
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3165081
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.