Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Koronaki Eirini"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2021, Vol. 16, Issue 4, pp. 615-632.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-12-2020-0275
Publikováno v:
In Electronic Commerce Research and Applications March-April 2023 58
Autor:
Kyrousi, Antigone G.1 (AUTHOR) akyrousi@acg.edu, Koronaki, Eirini2 (AUTHOR), Zotou, Athina Y.1 (AUTHOR), Panopoulos, Anastasios3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Theory & Practice. Nov2023, p1-24. 24p. 6 Illustrations, 6 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Business Research April 2018 85:406-413
Marketing communication in luxury research: a framework-based literature review and research agenda.
Autor:
Kyrousi, Antigone G.1 (AUTHOR) akyrousi@acg.edu, Koronaki, Eirini2 (AUTHOR), Zotou, Athina Y.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Communications. Aug2022, Vol. 28 Issue 5, p560-589. 30p. 12 Charts, 1 Graph.
Publikováno v:
Advances in Quantitative Economic Research ISBN: 9783030981785
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b5c366bbccd5fc101469c406df4fa61a
https://doi.org/10.1007/978-3-030-98179-2_37
https://doi.org/10.1007/978-3-030-98179-2_37
Publikováno v:
In Case Studies on Food Experiences in Marketing, Retail, and Events 2020:51-63
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.