Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Korochkina, Maria"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Memory and Language October 2021 120
Autor:
Korochkina, Maria1,2 (AUTHOR), Sowman, Paul F.1,2 (AUTHOR), Nickels, Lyndsey1,2 (AUTHOR), Bürki, Audrey1,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Collabra: Psychology. 2023, Vol. 9 Issue 1, p1-26. 26p.
Autor:
Korochkina, Maria1,2 maria.korochkina@rhul.ac.uk, Sowman, Paul F.2, Nickels, Lyndsey2, Bürki, Audrey3
Publikováno v:
Collabra: Psychology. 2022, Vol. 8 Issue 1, p1-26. 26p.
According to the Complementary Learning Systems model, successful learning requires integration of new episodic representations into semantic memory. Applied to word learning, only integrated newly learned words can compete with familiar words during
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::82275d25fba126bf14196888ee3e4cf1
Data from the experiment, collected April-July 2019
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::87aed5cbf1eda56c8b4cc862ea18c7a3
Introducing new vocabulary in semantic categories has long become the gold standard in second language teaching, even though empirical evidence suggests that this practice might have a detrimental effect on word learning. We extend previous research
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::21f142db25f0ed3c7d5aec116c4e7b2b
Accepted manuscript
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b8c84cc79f6d0f6f235d197d526e01fd