Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Korobeynikov I.A.,"'
Publikováno v:
Психологическая наука и образование, Vol 21, Iss 4, p 50 (2017)
The authors propose a fundamentally new, theoretically grounded and empirically supported approach to psycho-pedagogical diagnostics of developmental disorders. It is shown that in Russia psychological diagnostics of developmental disorders still has
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a9eb4ff175f64e8cb707df3d1353bae4
Autor:
Korobeynikov I.A., Babkina N.V.
Publikováno v:
Клиническая и специальная психология, Vol 10, Iss 2, Pp 239-252 (2021)
The article is devoted to the problem of determining of the scientific criteria and factors for predicting the psychosocial development of students with special needs and disabilities in the modern educational environment. The features of the modern
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/23cbc26fed6f487db19be5f25b8a2fb3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Babkina N.V., Korobeynikov I.A.
Publikováno v:
Клиническая и специальная психология, Vol 8, Iss 3, Pp 125-142 (2019)
The article discusses and analyzes existing approaches to the typological differentiation of the polymorphic category of children with developmental delay (DD). The dependence of the grounds of each classification (typology) on the priority direction
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b21ea9788dee429db2f5c6a5ae8162e7