Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Kornhaber, Mindy L."'
Autor:
Kornhaber, Mindy L.
Publikováno v:
Educația Plus / Journal Plus Education. XXI(3):445-452
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=727191
Autor:
Mishook, Jacob J.1, Kornhaber, Mindy L.2
Publikováno v:
Arts Education Policy Review. Mar/Apr2006, Vol. 107 Issue 4, p3-11. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
American Journal of Education, 2009 Nov . 116(1), 159-161.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1086/605105
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kornhaber, Mindy L.
Publikováno v:
Kornhaber, Mindy L.(1999). Reconfiguring Admissions to Serve the Mission of Selective Public Higher Education. UCLA: The Civil Rights Project / Proyecto Derechos Civiles. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/0ng590xx
On what bases should students be admitted to highly selective public colleges and universities? In Texas under Hopwood, and in California under Proposition 209, the answer is: "by the numbers." With lawsuits pending in Michigan and a state initiative
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::1778563acf22ee4c6ba8d9170c3f8ac2
http://www.escholarship.org/uc/item/0ng590xx
http://www.escholarship.org/uc/item/0ng590xx
Publikováno v:
Education Policy Analysis Archives / Archivos Analíticos de Políticas Educativas / Arquivos Analíticos de Políticas Educativas; 9/12/2016, Vol. 24 Issue 93, p1-33, 33p
Publikováno v:
Education Policy Analysis Archives / Archivos Analíticos de Políticas Educativas / Arquivos Analíticos de Políticas Educativas; 1/27/2014, Vol. 22 Issue 4, p1-26, 25p
Publikováno v:
KEDI Journal of Educational Policy; 2006, Vol. 3 Issue 1, p45-67, 23p