Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Kornfeld L"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jansen, K., Kornfeld, L., Lennartz, M., Blessin, N.C., Rico, S., Kind, S., Reiswich, V., Luebke, A.M., Hube-Magg, C., Bady, E., Büscheck, F., Menz, A., Uhlig, R., Sauter, G., Simon, R., Bernreuther, C.
Publikováno v:
In Annals of Oncology October 2023 34 Supplement 2:S1197-S1197
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
In this paper, we analyze the current state of museum guide technologies and applications in order to develop an analytical foundation for our future research in an adaptive museum guide for families. We have focused our analysis on three critical ar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d48a294935ed6a71e8fe1ffe086e295e
http://summit.sfu.ca/item/15180
http://summit.sfu.ca/item/15180
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Deighton John, Kornfeld Leora
Publikováno v:
GfK Marketing Intelligence Review, Vol 6, Iss 2, Pp 28-33 (2014)
Effective social brand engagement can result from marketers “getting in the game” by playing with consumers. Play can take many different forms and can refer to different aspects. It can produce winners and losers, for example when marketers conq
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aea5739895cc445e92b4c81bbe495b3e