Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Kopp, Andrew"'
Autor:
Kopp, Andrew Matthew, Jr.
While proponents of process saw a contradiction in the current-traditional pedagogy--teaching toward product marginalized valuable practices embedded in the processes of writing--post-process scholars sought to move beyond attempts to codify writing
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/305100
Autor:
Klink, Tony A. *, Staeben, Matt, Twesten, Kim, Kopp, Andrew L., Kumar, Meera, Dunn, Rebecca Schall, Pinchard, Cori A., Kleman-Leyer, Karen M., Klumpp, Martin, Lowery, Robert G.
Publikováno v:
In SLAS Discovery January 2012 17(1):59-70
Autor:
Klink, Tony A. *, Kleman-Leyer, Karen M., Kopp, Andrew, Westermeyer, Thane A., Lowery, Robert G.
Publikováno v:
In SLAS Discovery July 2008 13(6):476-485
Autor:
Hallis, Tina M. *, Kopp, Andrew L., Gibson, Jasmin, Lebakken, Connie S., Hancock, Michael, Vandenheuvel-Kramer, Kaitlyn, Turek-Etienne, Tammy
Publikováno v:
In SLAS Discovery August 2007 12(5):635-644
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kopp, Andrew, Troelstrup Jr., Nels H.
Publikováno v:
Proceedings of the South Dakota Academy of Science; 2008, Vol. 87, p29-35, 7p, 1 Chart, 1 Graph, 1 Map
Autor:
Kopp, Andrew, Troelstrup Jr., Nels H.
Publikováno v:
Proceedings of the South Dakota Academy of Science; 2009, Vol. 88, p160-160, 1p