Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Koparan T."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Koparan T.
Geometric locus problems are topics that students find difficult to understand. To solve these problems, students must obtain the ability to think abstractly. Nevertheless, in the courses carried out with pen and paper, these skills are not enough to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3105::4f8d7bf300592561572b869e1466d4aa
https://hdl.handle.net/20.500.12628/7926
https://hdl.handle.net/20.500.12628/7926
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Koparan T., Güven B.
In this study, the statistical thinking levels of middle school students have been examined by using M3ST statistical thinking model based on SOLO taxonomy. This model consist of 4 compenents. Definition of data, organization and reduction of data, r
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3105::ad0575ab2e9d22249fa01258b366e85e
https://hdl.handle.net/20.500.12628/4108
https://hdl.handle.net/20.500.12628/4108
Autor:
Koparan T., Güven B.
The purpose of this study is to determine the statistical literacy levels of performance related to sampling concept of middle school students with the Partial Credit Model in Rasch measurement. Within this scope, a Statistical Literacy Test for the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3105::be255c3a88eabc7c47da7c6807f2dfb8
https://hdl.handle.net/20.500.12628/5074
https://hdl.handle.net/20.500.12628/5074
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.