Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Konwar, Z"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
R&D Management
The aim of the study is to investigate two relatively underexplored factors, namely, the R&D (research and development) capabilities of target firms and the strength of intellectual property (IP) institutions in target economies, that influences the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f1204b0dadac5f65ec4c3b4a6da97d55
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Yes
The aim of the study is to investigate two relatively underexplored factors, namely, the R&D (research and development) capabilities of target firms and the strength of intellectual property (IP) institutions in target economies, that influe
The aim of the study is to investigate two relatively underexplored factors, namely, the R&D (research and development) capabilities of target firms and the strength of intellectual property (IP) institutions in target economies, that influe
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/12083
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Konwar, Ziko, Papageorgiadis, Nikolaos, Ahammad, M.F., Tian, Y., McDonald, Frank, Wang, Chengang
Yes
Purpose – The purpose of this paper is to examine the role of dynamic marketing capabilities (DMC), foreign ownership modes and sub-national locations on the performance of foreign owned affiliates (FOAs) in developing economies. Design/me
Purpose – The purpose of this paper is to examine the role of dynamic marketing capabilities (DMC), foreign ownership modes and sub-national locations on the performance of foreign owned affiliates (FOAs) in developing economies. Design/me
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/8640
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Konwar, Ziko
The thesis investigates how FDI intra-industry spillovers are affected by MNE ownership modes and sub-national locations. A conceptual framework is developed which utilises IB theories to propose how MNE ownership modes and sub-national locations are
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/13420