Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Konishi, Takayuki"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yazawa, Kakeru1 (AUTHOR) yazawa.kakeru.gb@u.tsukuba.ac.jp, Konishi, Takayuki2 (AUTHOR) tkonishi@aoni.waseda.jp, Whang, James3 (AUTHOR) jamesw@snu.ac.kr, Escudero, Paola4,5 (AUTHOR) paola.escudero@westernsydney.edu.au, Kondo, Mariko6,7 (AUTHOR) mkondo@waseda.jp
Publikováno v:
Laboratory Phonology. 2023, Vol. 14 Issue 1, p1-33. 33p.
Publikováno v:
Behavioral Ecology and Sociobiology, 2013 Jul 01. 67(7), 1169-1178.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23500495
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Konishi, Takayuki
Publikováno v:
Transcommunication. 4(2):95-107
Autor:
Kozaki, Ken-ichi, Kawakami, Shigehisa, Konishi, Takayuki, Ohta, Keiji, Yano, Jitsuro, Onoda, Tomoo, Matsumoto, Hiroshi, Mizukawa, Nobuyoshi, Kimata, Yoshihiro, Nishizaki, Kazunori, Iida, Seiji, Gofuku, Akio, Abe, Masanobu, Minagi, Shogo, Okayama Dream Speech Project
Publikováno v:
Acta Medica Okayama. 70(3):205-211
A palatal augmentation prosthesis (PAP) is used to facilitate improvement in the speech and swallowing functions of patients with tongue resection or tongue movement disorders. However, a PAPʼs effect is limited in cases where articulation disorder
Publikováno v:
Learner Corpus Studies in Asia and the World. 2:103-114
Asia has the largest English speaking population, so it is important to understand the characteristics of Asian English for speech technology research and for effective EFL teaching. In this paper we will explain the construction of the Asian English
Autor:
Konishi, Takayuki1, Kawai, Hideki1, Saito, Morihiro1, Kuwano, Jun1 kuwano@ci.kagu.tus.ac.jp, Shiroishi, Hidenobu2, Okumura, Toyoki3, Uchimoto, Yoshiharu3
Publikováno v:
Topics in Catalysis. Jun2009, Vol. 52 Issue 6/7, p896-902. 7p. 1 Diagram, 2 Charts, 10 Graphs.