Zobrazeno 1 - 10
of 197
pro vyhledávání: '"Kong, Hyoun Joong"'
Autor:
Psychogyios, Dimitrios, Colleoni, Emanuele, Van Amsterdam, Beatrice, Li, Chih-Yang, Huang, Shu-Yu, Li, Yuchong, Jia, Fucang, Zou, Baosheng, Wang, Guotai, Liu, Yang, Boels, Maxence, Huo, Jiayu, Sparks, Rachel, Dasgupta, Prokar, Granados, Alejandro, Ourselin, Sebastien, Xu, Mengya, Wang, An, Wu, Yanan, Bai, Long, Ren, Hongliang, Yamada, Atsushi, Harai, Yuriko, Ishikawa, Yuto, Hayashi, Kazuyuki, Simoens, Jente, DeBacker, Pieter, Cisternino, Francesco, Furnari, Gabriele, Mottrie, Alex, Ferraguti, Federica, Kondo, Satoshi, Kasai, Satoshi, Hirasawa, Kousuke, Kim, Soohee, Lee, Seung Hyun, Lee, Kyu Eun, Kong, Hyoun-Joong, Fu, Kui, Li, Chao, An, Shan, Krell, Stefanie, Bodenstedt, Sebastian, Ayobi, Nicolas, Perez, Alejandra, Rodriguez, Santiago, Puentes, Juanita, Arbelaez, Pablo, Mohareri, Omid, Stoyanov, Danail
Surgical tool segmentation and action recognition are fundamental building blocks in many computer-assisted intervention applications, ranging from surgical skills assessment to decision support systems. Nowadays, learning-based action recognition an
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2401.00496
Autor:
Jang, Taesoo1 (AUTHOR), Kong, Hyoun-Joong2 (AUTHOR), Baek, Changhoon1,2 (AUTHOR), Kim, Junki2 (AUTHOR), Choo, Min Soo3 (AUTHOR), Oh, Seung-June4 (AUTHOR) sjo@snu.ac.kr
Publikováno v:
International Neurourology Journal. Jun2024, Vol. 28 Issue 2, p138-146. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.