Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Kondo, Haruka"'
Autor:
Kondo, Haruka, Phlaetita, Wasana, Mii, Masahiro, Kikuchi, Shinji, Deguchi, Ayumi, Miyoshi, Kazumitsu
Publikováno v:
In Vitro Cellular & Developmental Biology. Plant, 2020 Nov 01. 56(6), 738-749.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45380684
Autor:
Hashimoto, Takahiko, Takahashi, Kosuke, Ito, Kosuke, Iwade, Kahori, Torii, Atsushi, Sugihara, Minoru, Kondo, Haruka, Hara, Toru
Publikováno v:
International Cancer Conference Journal; Jul2024, Vol. 13 Issue 3, p218-222, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yoshito Homma, Harada, Takashi, Inoue, Takeshi, Nakamura, Junya, Kondo, Haruka, Tachibana, Sayaka, Katsuta, Tomoya, Inoue, Koji
Publikováno v:
In Journal of Infection and Chemotherapy December 2024 30(12):1315-1318
Autor:
KONDO, Haruka
研究科: 千葉大学大学院園芸学研究科(環境園芸学専攻)
学位記番号: 千大院園博甲第農135号
学位記番号: 千大院園博甲第農135号
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=jairo_______::dd2606b7d1d43dd27438f3dfa8c51cfd
https://opac.ll.chiba-u.jp/da/curator/900120979/
https://opac.ll.chiba-u.jp/da/curator/900120979/
Autor:
Ozaki, Yuto, McBride, John, Benetos, Emmanouil, Pfordresher, Peter, Six, Joren, Tierney, Adam T., Proutskova, Polina, Sakai, Emi, Kondo, Haruka, Fujii, Shinya, Savage, Patrick E.
Publikováno v:
ICMPC16-ESCOM11, Abstracts
Background: Cross-cultural analysis is essential to explore diversity and universality of music perception and cognition. Such analyses require symbolic representations of sounds such as score notation. However, transcription into notation is usually
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______330::ebe3df4adeff7e10dc24b146ec6681e5
https://hdl.handle.net/1854/LU-8718597
https://hdl.handle.net/1854/LU-8718597
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.