Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Kondakova, E. V."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rumyantseva, Y. V., Karachunsky, A. I., Aleinikova, O. V., Fechina, L. G., Shamardinal, A. V., Litvinov, D. V., Ponomareva, N. I., Boichenko, E. G., Dudkin, S. A., Streneva, O. V., Kondratchik, K. L., Mansurova, E. G., Minkina, L. M., Lapotentova, E. S., Inyushkina, E. V., Yudina, N. B., Pavlova, G. P., Zhukovskaya, E. V., Khlebnikova, O. P., Lagoiko, S. N., Basharova, E. V., Denisov, R. E., Zlobina, V. D., Banshchikova, E. S., Aslanyan, K. S., Kondakova, E. V., Tselousova, Myakova, N. V., Turobova, T. V., Ryskal, O. V., Chipsanova, N. F., Varfolomeyeva, S. R., Rumyantsev, A. G.
Publikováno v:
Терапевтический архив, Vol 82, Iss 7, Pp 11-19 (2010)
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
Aim. To evaluate the efficiency of the original ALL-MB-2002 protocol within the multicenter study of treatment of acute lymphoblastic leukemia (ALL) in children. Subjects and methods. A total of 1873 primary patients with ALL aged 1 to 18 years, of w
Autor:
Krivonosov, M. I., Kondakova, E. V., Bulanov, N. A., Polevaya, S. A., Franceschi, C., Ivanchenko, M. V., Vedunova, M. V.
Publikováno v:
Translational Psychiatry; 10/19/2022, Vol. 12 Issue 1, p1-1, 1p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.