Zobrazeno 1 - 10
of 148
pro vyhledávání: '"Kondakci, Yasar"'
Autor:
Xu, Bingna, Kan, Yue
Publikováno v:
Higher Education, 2020 Jul 01. 80(1), 193-195.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48736253
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education October 2023 132
Autor:
Marín Victoria I., Zawacki-Richter Olaf, Aydin Cengiz H., Bedenlier Svenja, Bond Melissa, Bozkurt Aras, Conrad Dianne, Jung Insung, Kondakci Yasar, Prinsloo Paul, Roberts Jennifer, Veletsianos George, Xiao Junhong, Zhang Jingjing
Publikováno v:
Open Education Studies, Vol 4, Iss 1, Pp 310-321 (2022)
Open Educational Resources (OER) in higher education cannot be put into practice without considering institutional contexts, which differ not only globally but also within the same country. Each institutional context provides educators with opportuni
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d76f49e32d8947a996b5af56388cbdc4
Autor:
Kondakci, Yasar1, Zayim Kurtay, Merve1 mkurtay@metu.edu.tr, Kaya Kasikci, Sevgi1, Önen, Özgür2
Publikováno v:
Ethics & Behavior. Jan2024, Vol. 34 Issue 1, p58-75. 18p.
Autor:
Kondakci, Yasar1 (AUTHOR) Nazarzadezare@malayeru.ac.ir, Nazarzadeh Zare, Mohsen2 (AUTHOR) Nazarzadezare@malayeru.ac.ir, Ghoraishi Khorasgani, Maryam Sadat3 (AUTHOR), Kızılhan, Pinar4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Higher Education Quarterly. Aug2024, p1. 20p.
Publikováno v:
International Journal of Educational Management, 2019, Vol. 33, Issue 6, pp. 1366-1380.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEM-11-2018-0349
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Higher Education, 2018 Mar 01. 75(3), 517-535.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26449092
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ergun, Ayça (AUTHOR) ayer@metu.edu.tr, Kondakci, Yasar (AUTHOR) kyasar@metu.edu.tr
Publikováno v:
Europe-Asia Studies. Sep2021, Vol. 73 Issue 7, p1330-1354. 25p. 2 Charts, 1 Graph.