Zobrazeno 1 - 10
of 115
pro vyhledávání: '"Komis, V."'
Publikováno v:
In Computers in Human Behavior August 2014 37:369-376
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Mobile devices have become a learning tool with great potential in both formal and informal learning; however, mobile learning readiness research in school education is relatively limited. This study investigated teachers’ readiness to adopt mobile
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::a229c87c1e7f2586cfc97a3716fc95a8
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3024047
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3024047
Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) is considered a promising theoretical framework for understanding the knowledge teachers require for effective ICT integration. This study investigates the perceptions of 147 Greek in-service presch
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::b6ab369813ff0a421227733e3c19446a
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3059823
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3059823
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.