Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Kolos Krisztina"'
Autor:
BASSI, SYRINE1 syrine.bassi@stud.uni-corvinus.hu, KOLOS, KRISZTINA1 krisztina.kolos@uni-corvinus.hu
Publikováno v:
Vezetéstudomány / Budapest Management Review. 2024, Vol. 55 Issue 5, p33-45. 13p.
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing December 2021 38(4):915-934
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Generally, service industries require a rapid innovation of service portfolios to gain and maintain a competitive advantage. In this context, service elimination is a tool of portfolio renewal, where customer retention is a strategic priority for com
Externí odkaz:
http://epub.wu.ac.at/6865/1/wp283.pdf
Autor:
Kenesei, Zsófia, Kolos, Krisztina
Publikováno v:
MARKET/TRŽIŠTE / MARKET. 30(1):7-22
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=675204
Publikováno v:
Journal of International Business Studies, 1996 Dec 01. 27(4), 683-709.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/155508
Autor:
KENESEI, ZSÓFIA, KOLOS, KRISZTINA
Publikováno v:
Vezetéstudomány / Budapest Management Review. Jan2018, Vol. 49 Issue 1, p2-12. 11p.
Autor:
SOMOSI, Ágnes, KOLOS, Krisztina
Publikováno v:
Vezetéstudomány / Budapest Management Review. may2017, Vol. 48 Issue 5, p14-23. 10p.
Publikováno v:
Vezetéstudomány / Budapest Management Review. feb2017, Vol. 48 Issue 2, p30-79. 11p.
Autor:
Kenesei Zsófia, Kovács Edina, Kiss Kornélia, Michalkó Gábor, Kolos Krisztina, Pinke-Sziva Ivett
Publikováno v:
Demográfia. 63