Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Koloi‐Keaikitse, Setlhomo"'
Autor:
Phuti, Fiji1, Koloi-Keaikitse, Setlhomo1, Tsheko, Gaelebale Nnunu1, Oppong, Seth1,2 oppongs@ub.ac.bw
Publikováno v:
SAGE Open. Oct-Dec2023, Vol. 13 Issue 4, p1-15. 15p.
Autor:
Koloi-Keaikitse, Setlhomo
The Classroom Assessment Practices and Skills (CAPS) questionnaire was administered to a sample of 691 primary and secondary school teachers in Botswana,Southern Africa to survey their thoughts about classroom assessment and identify classroom assess
Externí odkaz:
http://cardinalscholar.bsu.edu/handle/123456789/195866
http://liblink.bsu.edu/uhtbin/catkey/1666092
http://liblink.bsu.edu/uhtbin/catkey/1666092
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Problems of Education in the 21st Century. 30(1):9-21
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1110256
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Koloi‐Keaikitse, Setlhomo1 kolois@mopipi.ub.bw
Publikováno v:
International Journal of Training & Development. Jun2016, Vol. 20 Issue 2, p107-123. 17p.
Publikováno v:
New Directions for Evaluation; Fall2018, Vol. 2018 Issue 159, p47-62, 16p
Publikováno v:
Family Journal; Jul2017, Vol. 25 Issue 3, p247-256, 10p
Publikováno v:
National Teacher Education Journal; Winter2013, Vol. 6 Issue 1, p73-83, 11p, 5 Charts