Zobrazeno 1 - 10
of 146
pro vyhledávání: '"Kolehmainen N"'
Autor:
Armitage, S., Rapley, T., Pennington, L., McAnuff, J., McColl, E., Duff, C., Brooks, Rob, Kolehmainen, N.
Yes
Randomised controlled trials of non-pharmacological interventions in children's therapy are rare. This is, in part, due to the challenges of the acceptability of common trial designs to therapists and service users. This study investigated t
Randomised controlled trials of non-pharmacological interventions in children's therapy are rare. This is, in part, due to the challenges of the acceptability of common trial designs to therapists and service users. This study investigated t
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/19469
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kolehmainen, N.1 (AUTHOR), Francis, J. J.1 (AUTHOR), McKee, L.1 (AUTHOR), Duncan, E. A. S.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child: Care, Health & Development. Jan2012, Vol. 38 Issue 1, p108-116. 9p. 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
There is an urgent, agreed need to improve participation outcomes and interventions for children and young people with neurodisability. We worked together with service users and providers to design research into participation outcomes and interventio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3b640ddedabf898ad39d25789bce856d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.