Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Kolbl, Živa"'
Publikováno v:
International Marketing Review, 2021, Vol. 38, Issue 6, pp. 1143-1165.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IMR-09-2020-0209
Publikováno v:
In Journal of Business Research September 2020 118:346-362
Publikováno v:
In Journal of Business Research November 2019 104:614-621
Publikováno v:
Central European Business Review. 4(2):5-11
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=673055
Autor:
KOLBL, ŽIVA1 ziva.kolbl@ef.uni-lj.si, SARAČEVIĆ, SELMA2 selma.saracevic@wu.ac.at
Publikováno v:
Economic & Business Review. 2020 Special Issue, Vol. 22, p93-109. 17p.
Publikováno v:
Kinesiologia Slovenica; 2023, Vol. 29 Issue 2, p119-135, 17p
Autor:
Kolbl, Živa, Saračević, Selma
Publikováno v:
Economic and business review, vol. 22, no. pos., pp. 93-109,211, 2020.
Odnos med porabniki in blagovnimi znamkami je pomembno raziskovalno področje v trženju. Ugotovitev, da porabniki z blagovnimi znamkami tkemo odnose, podobne medčloveškim, je spremenila tok raziskovanja v trženju, ki se od takrat usmerja tudi v p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3505::a1caaf8b648baed37f33eb110918afb9
https://hdl.handle.net/20.500.12556/RUL-128177
https://hdl.handle.net/20.500.12556/RUL-128177