Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Kolb's Learning Cycle"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kozioł, Joanna, Gikiewicz, Magdalena
Publikováno v:
Security and Defence Quarterly. 37(1):94-102
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1051541
Autor:
Reena Cherian, Prakash G. S.
Publikováno v:
Journal of Social Work Education and Practice, Vol 7, Iss 4 (2022)
Experiential learning addresses learners across their socio-demographic identity; evidence demonstrates that it is inclusive. An effective approach to facilitating learners is by providing real experiences and opportunities for them to synthesize, re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7493d51547bd4f22889a2f2c0f1dcb88
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 11, Iss 12, p 763 (2021)
The objectives of this study were threefold: to understand students’ perceptions of activities in a blended learning environment; to determine their preferred learning activities in this context, paralleling the four stages of Kolb’s learning cyc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/993091dd85b44944af43c1e2f4f33988
Autor:
Shui Kau Chiu
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 6, Iss 1 (2019)
General education constitutes a significant portion of undergraduate curriculum. However, students are not always keen on learning general education. Pedagogy of experiential learning is one of the strategies in arousing their learning motivation. Al
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7d4ec86ea2cc43b5b785d8cba2282b0e
Publikováno v:
Horyzonty Wychowania / Horizons of Education. 15(34):87-102
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=520767
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Andersson, Vibeke
Publikováno v:
Andersson, V 2022, ' Intercultural and problem-based learning ', The Nordic Intercultural Communication Conference, Reykjavik, Iceland, 24/11/2022-26/11/2022 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3686a26cf316c4adaf8aba8e0820a07d
https://vbn.aau.dk/da/publications/bb831a26-904c-437b-8205-4315ee547dcf
https://vbn.aau.dk/da/publications/bb831a26-904c-437b-8205-4315ee547dcf
Publikováno v:
EAI Endorsed Transactions on Serious Games, Vol 1, Iss 3, Pp 1-12 (2014)
Deployment of serious games (SGs) and their insertion in higher education (HE) curricula is still low. The lacks papers describing deployment of SGs in HE critically showing educational benefits and providing guidelines and good practices for their u
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/19892335794347baa1bb2d990053b5ad