Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Kokkonen, Laura"'
Autor:
Kokkonen, Laura1 (AUTHOR) laura.kokkonen@helsinki.fi
Publikováno v:
Religions. Jul2022, Vol. 13 Issue 7, pN.PAG-N.PAG. 16p.
Autor:
Kokkonen, Laura
Publikováno v:
Temenos-Nordic Journal for Study of Religion
Temenos-Nordic Journal of Comparative Religion
Temenos-Nordic Journal of Comparative Religion
This article investigates branding in the Orthodox Church of Finland. How does the Orthodox Church discuss its public image, and how does the theoretical lens of branding add to this discussion? In this study church communication workers were intervi
Autor:
Kokkonen, Laura
This thesis examines the communication used by churches and investigates how the Finnish Lutheran Church and the Finnish Orthodox Church use branding in their communication. Church communication is examined through the frame of neoliberalism, consume
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1593::a02fd6ae2312b04c63d184788dee0f06
http://hdl.handle.net/10138/350752
http://hdl.handle.net/10138/350752
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kalajo, Reetta, Kokkonen, Laura
Publikováno v:
Research in Arts and Education
Publikováno v:
Review of Asset Pricing Studies; Sep2022, Vol. 12 Issue 3, p808-842, 35p
Autor:
Torsten Meyer, Gila Kolb
Die Welt ist im Wandel und mit ihr die Kunst. Was ist die nächste Kunst? Welche Themen werden künftig wichtig? Welche Formen, Methoden, Verfahrensweisen und Praktiken setzen sich durch? Welche Folgen hat das für das Denken über Bildung und Vermit