Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Koivistoinen H"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Koivistoinen, H. (Hilkka)
In this thesis, I investigate pupils’, parents’, and prospective language teachers’ changing understandings of language learning and teaching. Change is considered from the ecological perspective where language learning and teaching are seen as
Externí odkaz:
http://urn.fi/urn:isbn:9789526214122
The study focused on university students of English and their teachers appropriating an ecological perspective into language learning and teaching during a university course. The course involved designing and putting into practice an online language
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::79bbd287a1c69da8bbcfee2f3a1c64a9
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2017112455065
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2017112455065
Publikováno v:
Proceedings of the 6th Nordic Signal Processing Symposium, 2004 (NORSIG 2004); 2004, p73-76, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Tampere University
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::006ad6923d64caa2f0d17c846b5be041
https://tutcris.tut.fi/portal/en/publications/comparison-of-pattern-classification-methods-in-segmentation-of-dynamic-pet-brain-images(80c23289-fa31-43a9-b82d-876017db79d9).html
https://tutcris.tut.fi/portal/en/publications/comparison-of-pattern-classification-methods-in-segmentation-of-dynamic-pet-brain-images(80c23289-fa31-43a9-b82d-876017db79d9).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.