Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Kohen-Vacs D"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kohen-Vacs, D., Marcelo Milrad
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Many countries and governments have laid down a national strategy for digitalization in schools with the intent to strengthen both pupils' and teachers’ digital competences. Computational Thinking (CT) can be regarded as a central ingredient of tea
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::874581e746d5548bb81c6e3677de4c15
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-83176
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-83176
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Verdu, E., Regueras, L. M., Verdu, M. J., de Castro, J. P., Kohen-Vacs, D., Gal, E., Ronen, M.
Publikováno v:
2014 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE) Proceedings; 2014, p1-7, 7p
Autor:
Ronen, M., Kohen-Vacs, D.
Publikováno v:
2009 International Conference on Intelligent Networking & Collaborative Systems; 2009, p306-310, 5p