Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Koh. Caroline"'
Autor:
Koh, Caroline1 caroline.koh@nie.edu.sg
Publikováno v:
International Journal of Disability, Development & Education. May2022, Vol. 69 Issue 3, p919-950. 32p. 4 Diagrams, 3 Charts, 9 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Journal of Educational Research, 2009 May 01. 102(5), 333-347.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.3200/JOER.102.5.333-348
Publikováno v:
Reflective Practice; Oct2021, Vol. 22 Issue 5, p577-599, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Koh, Caroline1 caroline.koh@nie.edu.sg
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. Jul2014, Vol. 45 Issue 4, p619-635. 17p. 1 Black and White Photograph, 6 Charts, 1 Graph.
This article adopts discursive phenomenography as a viable qualitative approach to identify the different conceptions that visual communication undergraduate students have of design research. Phenomenographic method was described by Limberg (1999) as
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1392::6a8d19ee677cb5a8d1e9358f774873a7
https://iterations.ie/home/issue-05/
https://iterations.ie/home/issue-05/
Autor:
Puay-Hwa Yeo, Jesvin (School of Art, Design & Media), Koh. Caroline, Yen-Leng Chye, Stefanie (National Institute of Education, Nanyang Technological University, Singapore)
non-peer-reviewed This article adopts discursive phenomenography as a viable qualitative approach to identify the different conceptions that visual communication undergraduate students have of design research. Phenomenographic method was described by
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1249::5f380298dd152839660a42cb5ede6188