Zobrazeno 1 - 10
of 177
pro vyhledávání: '"Koh YJ"'
Autor:
Kim, Young Shin, Song, J, Leventhal, BL, Koh, YJ, Cheon, KA, Hong, HJ, Kim, YK, Cho, K, Lim, EC, Park, JI, Kim, YS
Publikováno v:
Kim, Young Shin; Song, J; Leventhal, BL; Koh, YJ; Cheon, KA; Hong, HJ; et al.(2017). Cross-Cultural Aspect of Behavior Assessment System for Children-2, Parent Rating Scale-Child: Standardization in Korean Children.. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/5gm5j6bh
Our study aimed to examine psychometric properties and cross-cultural utility of the Behavior Assessment System for Children-2, Parent Rating Scale-Child (BASC-2 PRS-C) in Korean children.Two study populations were recruited: a general population sam
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::21590c83cf19189a5af2d52eee61d9f7
http://www.escholarship.org/uc/item/5gm5j6bh
http://www.escholarship.org/uc/item/5gm5j6bh
Publikováno v:
Child: Care, Health and Development. 39:194-201
Background Parenting practices have been accepted as powerful risk factors for behaviour problems, even though previous studies have suffered from significant methodological problems, such as small, non-representative samples, cross-sectional study d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.