Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Kohútová, Katarína"'
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 184, p 05001 (2024)
The aim of the study is to identify the prevalence of sexting among children and adolescents in Slovakia in 2021 and 2022. The study sample consisted of 1423 children and adolescents in 2021, and 1194 children and adolescents in 2022. Sexting was mea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2aaf3f2f2ee54918b520abca43f39a15
Publikováno v:
Pedagogika / Pedagogy Studies. 142(2):105-116
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=987818
Publikováno v:
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok / Scientific Studies of the Faculty of Education of Catholic University in Ruzomberok. XX(2):7-18
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=953323
Autor:
Kohútová, Katarína, Almašiová, Angela
Publikováno v:
Disputationes Scientificae Universitatis Catholicae in Ružomberok. XX(4):32-39
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=925257
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ruomberok; 2024, Vol. 23 Issue 3, p51-57, 7p
Autor:
Kohútová, Katarína, Almašiová, Angela
Publikováno v:
Disputationes Scientificae Universitatis Catholicae in Ružomberok. XIX(4):72-78
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=815125
Publikováno v:
Socialinis darbas / Social Work. 17(2):134-151
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=807873
Autor:
Kohútová, Katarína
Publikováno v:
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok / Scientific Studies of the Faculty of Education of Catholic University in Ruzomberok. XVIII(1):172-184
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=939221
Publikováno v:
Socialinis darbas / Social Work. 16(2):150-164
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=718661