Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"Koh, Young Hoon"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Song, Kevin C., Molina, Andrew V., Chen, Ruofan, Gagnon, Isabelle A., Koh, Young Hoon, Roux, Benoît, Sosnick, Tobin R.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2021 Aug . 118(34), 1-8.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27075524
Autor:
Koh, Young Hoon
for Chapter 2:The structural basis for C-type inactivation in eukaryotic voltage-gated channels is still unknown and unclear at best. This is partially because the kinetics and depth of C-type inactivation in eukaryotic channels tend to be slower and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d156e4a1e3fead876e8af57a05c2cdc4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brian Yecies, Ae-Gyung Shim
This book investigates the meteoric rise of mobile webtoons – also known as webcomics – and the dynamic relationships between serialised content, artists, agencies, platforms and applications, as well as the global readership associated with them
In recent years, schools have started introducing more inclusive syllabi emphasizing the works and ideas of previously overlooked or underrepresented writers. Readers of all ages can now explore the rich contributions of writers from around the world