Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Koh, Emily"'
Autor:
Song, Areum, Koh, Emily Jiali, Lee, Weon-Young, Chang, Shusen, Lim, Jiseun, Choi, Minjae, Ki, Myung
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders 15 March 2024 349:431-437
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ranzani, Raffaele, Albrecht, Martin, Haarman, Claudia J. W., Koh, Emily, Devittori, Giada, Held, Jeremia P. O., Tönis, Frederik J., Gassert, Roger, Lambercy, Olivier
Publikováno v:
Frontiers in Mechanical Engineering, 8
Introduction: There is evidence that increasing therapy dose after stroke might promote recovery. Unfortunately, in clinical practice, therapy dose is limited by financial and organizational constraints. Simple robotic devices could be used without s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::19a098aa383329926d2eebb69d29f1b4
Autor:
Liu, Xiao, Le, Mai Khanh, Lim, Amber Yew Chen, Koh, Emily Jiali, Nguyen, Tu Ngoc, Malik, Naveed Anjum, Lien, Christopher Tsung Chien, Lee, Jer En, Au, Lydia Shu Yi, Low, James Alvin Yiew Hock, Wee, Shiou Liang
Additional file 1. Interview guide.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::461c8fa83c2363b46d930e523feed527
Autor:
Liu, Xiao, Le, Mai Khanh, Lim, Amber Yew Chen, Koh, Emily Jiali, Nguyen, Tu Ngoc, Malik, Naveed Anjum, Lien, Christopher Tsung Chien, Lee, Jer En, Au, Lydia Shu Yi, Low, James Alvin Yiew Hock, Wee, Shiou Liang
Additional file 2. Themes and quotes examples.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::060f911b88cc26bbe1a33ff03c926ae4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.