Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Kofner, Bella"'
Autor:
McKenney, Erin E, Richards, Jared K, Day, Talena C, Brunwasser, Steven M, Cucchiara, Claudia L, Kofner, Bella, McDonald, Rachel G, Gillespie-Lynch, Kristen, Lamm, Jenna, Kang, Erin, Lerner, Matthew D, Gotham, Katherine O
Publikováno v:
Autism: The International Journal of Research & Practice; Aug2024, Vol. 28 Issue 8, p1972-1984, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mckenney, Erin E, Brunwasser, Steven M, Richards, Jared K, Cucchiara, Claudia, Talena C Day, Kofner, Bella, Mcdonald, Rachel G, Cargill, Mary Isaac, Williams, Zachary J, Gillespie-Lynch, Kristen, Lamm, Jenna, Kang, Erin, Lerner, Matthew D, Gotham, Katherine O
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6077e0a96ac547de2071785df6117267
Autor:
Cole, Allison Kyran, Dwyer, Patrick, Kofner, Bella, Yan, Andrew, Shevchuk-Hill, Sergey, Hurst, Amy, Rico, Javier, Grossman, Eliana, Santos, Jin Delos, Kilgallon, Elizabeth, Batkin, Daniel, Hwang-Geddes, Lillian, Gillespie-Lynch, Kristen, Donnan Gravelle
The overarching aim of this line of research is to learn from autistic adolescents how to effectively engage neurodivergent youth in informal STEM learning opportunities that promote self-efficacy, self-determination, and self-advocacy skills that wi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::51223322dc8c47a7a532be04176824a8
Autor:
Gillespie-Lynch, Kristen, Waisman, TC, Santhanam, Siva, Magiati, Iliana, Cage, Eilidh, Davidson, Denise, Dwyer, Patrick, Kofner, Bella, Brown, Heather, Shore, Stephen, Nachman, Brett, Herrell, Jessye, Caudel, Dave, Stockwell, Kayden
This document contains our hypotheses and survey to assess demographics and potential change over time in attitudes and knowledge (pre-test, post-test and maintenance assessment).
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::016d88ec3e5572a1c7035941ed46b3c0
Autor:
Gillespie-Lynch, Kristen, Hurst, Amy, Rosenberg, Beth, Herrell, Jessye, Riccio, Ariana, Grossman, Ellie, Ulerio, Cristina, Dwyer, Patrick, Santos, Jin, Hwang-Geddes, Lillian, Kofner, Bella, Shevchuk-Hill, Sergey, Dave, Saumya, Biswas, Sharang, Martin, Wendy
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9d99c816a199eeffafd09cfcf297b65a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.