Zobrazeno 1 - 10
of 103
pro vyhledávání: '"Koffer, Rachel"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jakubowski, Karen P.1 (AUTHOR) jakubowskik@upmc.edu, Koffer, Rachel E.2 (AUTHOR), Matthews, Karen A.1,3,4 (AUTHOR), Burnett‐Bowie, Sherri‐Ann M.5 (AUTHOR), Derby, Carol A.6 (AUTHOR), Yu, Elaine W.5 (AUTHOR), Green, Robin6 (AUTHOR), Thurston, Rebecca C.1,3,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Traumatic Stress. Feb2023, Vol. 36 Issue 1, p167-179. 13p. 2 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Maxfield, Molly, Beagley, Lindsey, Peckham, Allie, Guest, M. Aaron, Giasson, Hannah L., Byrd, DeAnnah R., Mun, Chung Jung, Yu, Fang, Ng, Ted K.S, Pohl, Janet S., Koffer, Rachel E., Andel, Ross, Coon, David W.
Publikováno v:
Journal of Aging & Environment; Jul-Sep2024, Vol. 38 Issue 3, p193-212, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Drewelies, Johanna, Koffer, Rachel
Publikováno v:
Innovation in Aging
Lifespan psychological and life course sociological perspectives have long acknowledged that individual functioning is shaped by historical and socio-cultural contexts. Secular increases favoring later-born cohorts are widely documented for general w