Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Koerten, Hannah"'
Domain-Specific Perfectionism in Adolescents: Using Expectancy-Value Theory to Predict Mental Health
Autor:
Koerten, Hannah R.
Perfectionism, or the tendency to hold rigidly to high standards (Flett & Hewitt, 2006), is prevalent in adolescence (e.g., Rice, Ashby, & Gilman, 2011), and linked to mental health struggles (e.g., depression and anxiety; Accordino, Accordino, & Sla
Autor:
O'Brien, William H., Peijsel, Chatwiboon, Koerten, Hannah R., Boonyarit, Itsara, Lim, Chung Xiann, Chavanovanich, Jennifer
Publikováno v:
In Behaviour Research and Therapy May 2023 164
Autor:
Jensen, Cjersti1, Koerten, Hannah2, Mattei, Gina2, Grant Weinandy, Jennifer2, Froemming, Maren2, Dulek, Erin2, Dworsky, Dryw2
Publikováno v:
Journal of American College Health. Feb/Mar2023, Vol. 71 Issue 2, p616-625. 10p. 4 Charts.
Autor:
Koerten, Hannah R.1 (AUTHOR) geishr@bgsu.edu, Dubow, Eric F.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychology in the Schools. May2021, Vol. 58 Issue 5, p818-836. 19p. 1 Diagram, 4 Charts, 1 Graph.
Autor:
Aggarwal, Nakul, Olson, Courtney, Williams, Lisa E., Rosh, Aisha, Koerten, Hannah R., Kalin, Ned
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry October 2024 63(10) Supplement:S184-S184
Autor:
Koerten, Hannah R.1 (AUTHOR) geishr@bgsu.edu, Watford, Tanya S.1 (AUTHOR), Dubow, Eric F.1 (AUTHOR), O'Brien, William H.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychophysiology. Apr2020, Vol. 57 Issue 4, p1-14. 14p. 4 Charts, 3 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
American Journal of Health Education; Sep/Oct2020, Vol. 51 Issue 5, p289-298, 10p