Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Koepp, Andrew"'
Publikováno v:
Child Development; Sep2024, Vol. 95 Issue 5, p1641-1658, 18p
Autor:
Green, Beth L., Ayoub, Catherine, Bartlett, Jessica Dym, Furrer, Carrie, Chazan-Cohen, Rachel, Buttitta, Katherine, Von Ende, Adam, Koepp, Andrew, Regalbuto, Eric
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review November 2020 118
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Koepp, Andrew E.1 (AUTHOR) andrew.koepp@utexas.edu, Gershoff, Elizabeth T.1 (AUTHOR), Marteleto, Letícia J.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child Development. Nov2022, Vol. 93 Issue 6, p1744-1759. 16p. 2 Diagrams, 4 Charts.
Autor:
McCoy, Dana Charles1 (AUTHOR) dana_mccoy@gse.harvard.edu, Koepp, Andrew E.2 (AUTHOR), Jones, Stephanie M.1 (AUTHOR), Bodrova, Elena3 (AUTHOR), Leong, Deborah J.3 (AUTHOR), Deaver, Abigail Hemenway1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Developmental Science. Nov2022, Vol. 25 Issue 6, p1-13. 13p.
Autor:
Koepp, Andrew E.1 (AUTHOR) Andrew.koepp@utexas.edu, Gershoff, Elizabeth T.1 (AUTHOR), Castelli, Darla M.2 (AUTHOR), Bryan, Amy E.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Developmental Science. Sep2022, Vol. 25 Issue 5, p1-11. 11p.
Autor:
McCoy, Dana Charles, Yoshikawa, Hirokazu, Ziol-Guest, Kathleen M., Duncan, Greg J., Schindler, Holly S., Magnuson, Katherine, Yang, Rui, Koepp, Andrew, Shonkoff, Jack P.
Publikováno v:
Educational Researcher, 2017 Nov 01. 46(8), 474-487.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44971880
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Koepp, Andrew E.1 (AUTHOR) andrew.koepp@utexas.edu, Gershoff, Elizabeth T.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Developmental Science. Jan2022, Vol. 25 Issue 1, p1-10. 10p.