Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Koenig, Elizabeth"'
Autor:
Koenig, Elizabeth
Hallways (commonly termed `'in-between' spaces) in schools can focus on engaging students in learning, interaction, and socialization outside of the formal classroom. The underutilization of hallways and the demand for flexible learning opportunities
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education, 2013 Mar 01. 22(1), 16-36.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41824594
Autor:
Bisconti, Michelangelo, Scotton, Roberta, Santagati, Pierluigi, Foresi, Luca Maria, Ragaini, Luca, Tartarelli, Giandonato, Carnevale, Giorgio, Buckeridge, John, Koenig, Elizabeth, Tabolli, Jacopo, Nannini, Paolo, Tarantini, Massimo
Publikováno v:
Geoheritage; Mar2023, Vol. 15 Issue 1, p1-19, 19p
Taphonomy of an Early Pliocene Balenopterid whale from Southern Tuscany: a preliminary investigation
Autor:
Santagati, Pierluigi, Scotton, Roberta, Foresi, Luca Maria, Tartarelli, Giandonato, Nannini, Paolo, Tabolli, Jacopo, Tarantini, Massimo, Buckeridge, John, Koenig, Elizabeth, Pellegrino, Luca, Carnevale, Giorgio, Bisconti, Michelangelo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1820::096963beb87f49b988040ac12abb7f35
http://hdl.handle.net/11365/1147168
http://hdl.handle.net/11365/1147168
Autor:
Bigazzi, Renzo, D'Amore, Giuseppe, Di Marco Sylvia, Dominici, Stefano, Foresi Luca maria, Koenig, Elizabeth, Nannini, Paolo, Ragaini, Luca, Scotton, Roberta, Tabolli, Jacopo, Tarantini, Massimo, Tartarelli, Giandonato, Bisconti, Michelangelo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3728::9b29dee3a079951573e641867207b29a
https://hdl.handle.net/11568/1028835
https://hdl.handle.net/11568/1028835
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Koenig, Elizabeth1
Publikováno v:
Alki: The Washington Library Association Journal. Nov2018, Vol. 34 Issue 3, p11-12. 2p.