Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Koenen, Charlotte"'
Autor:
Azizi, Amir Hossein, Pusch, Roland, Koenen, Charlotte, Klatt, Sebastian, Bröker, Franziska, Thiele, Samuel, Kellermann, Janosch, Güntürkün, Onur, Cheng, Sen
Publikováno v:
In Behavioural Brain Research 1 January 2019 356:423-434
Autor:
Pusch, Roland (Dr. rer. nat.), Packheiser, Julian (Dr. rer. nat.), Koenen, Charlotte (Dr. rer. nat.), Iovine, Fabrizio, Güntürkün, Onur (Prof. Dr. Dr. h.c.)
Pigeons are classic model animals to study perceptual category learning. To achieve a deeper understanding of the cognitive mechanisms of categorization, a careful consideration of the employed stimulus material and a thorough analysis of the choice
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3579::a1d2d584adef3a8683b2b8ccda8b4823
https://hss-opus.ub.ruhr-uni-bochum.de/opus4/files/8613/WoS2022PuschRoland1.pdf
https://hss-opus.ub.ruhr-uni-bochum.de/opus4/files/8613/WoS2022PuschRoland1.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Koenen, Charlotte
Publikováno v:
Ruhr-Universität Bochum
Kategorisierung bei Tauben ist im Verhalten gut untersucht, nicht aber zugrundeliegende Hirnstrukturen. In Studie I und II werden Tauben verschiedene Stimulus Sets präsentiert, die jeweils mehrere visuelle Kategorien beinhalten. Hierbei sollen die T
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::c9b2646986c784fbdce6bcc7ada0667f
https://hss-opus.ub.ruhr-uni-bochum.de/opus4/files/5371/diss.pdf
https://hss-opus.ub.ruhr-uni-bochum.de/opus4/files/5371/diss.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Learning & Behavior; Sep2018, Vol. 46 Issue 3, p229-241, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.