Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Koemans, T.S."'
Autor:
Reintjens, N.R.M., Koemans, T.S., Zilverschoon, N., Castelli, R., Cordfunke, R.A., Drijfhout, J.W., Meeuwenoord, N.J., Overkleeft, H.S., Filippov, D.V., Marel, G.A. van der, Codee, J.D.C.
FiveC-glycosyl functionalized lysine building blocks, featuringC-glycosidic derivatives of alpha-rhamnose, alpha-mannose, alpha-galactose, beta-galactose, and beta-N-acetyl glucosamine have been designed and synthesized. These derivatives, equipped w
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______202::b93e92cac4b1aad5bebcc3b85c534d48
https://hdl.handle.net/1887/3627352
https://hdl.handle.net/1887/3627352
Autor:
Koemans, T.S.
Contains fulltext : 187350.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) Radboud University, 16 april 2018 Promotor : Bokhoven, J.H.L.M. van Co-promotores : Schenck, A., Kramer, J.M.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7f4bb3df7586cbb660f9f808db11cc1b
https://hdl.handle.net/2066/187350
https://hdl.handle.net/2066/187350
Autor:
Koemans, T.S., Oppitz, C., Donders, A.R.T., Bokhoven, H. van, Schenck, A., Keleman, K., Kramer, J.M.
Publikováno v:
Journal of Visualized Experiments, 124, pp. e55808-e55808
Journal of Visualized Experiments, 124, e55808-e55808
Journal of Visualized Experiments, 124, e55808-e55808
Item does not contain fulltext Many insights into the molecular mechanisms underlying learning and memory have been elucidated through the use of simple behavioral assays in model organisms such as the fruit fly, Drosophila melanogaster. Drosophila i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::88b293f510d5c7d36910b3e25890c75a
https://hdl.handle.net/2066/174728
https://hdl.handle.net/2066/174728
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.