Zobrazeno 1 - 10
of 123
pro vyhledávání: '"Koch PL"'
Publikováno v:
Annual Review of Earth and Planetary Sciences, vol 43, iss 1
Dietl, GP; Kidwell, SM; Brenner, M; Burney, DA; Flessa, KW; Jackson, ST; et al.(2015). Conservation paleobiology: Leveraging knowledge of the past to inform conservation and restoration. Annual Review of Earth and Planetary Sciences, 43, 79-103. doi: 10.1146/annurev-earth-040610-133349. UC Santa Cruz: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/76p543cb
Dietl, GP; Kidwell, SM; Brenner, M; Burney, DA; Flessa, KW; Jackson, ST; et al.(2015). Conservation paleobiology: Leveraging knowledge of the past to inform conservation and restoration. Annual Review of Earth and Planetary Sciences, 43, 79-103. doi: 10.1146/annurev-earth-040610-133349. UC Santa Cruz: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/76p543cb
Copyright © 2015 by Annual Reviews. All rights reserved. Humans now play a major role in altering Earth and its biota. Finding ways to ameliorate human impacts on biodiversity and to sustain and restore the ecosystem services on which we depend is a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::016ece049c57b2b87397907cb31e363c
https://escholarship.org/uc/item/76p543cb
https://escholarship.org/uc/item/76p543cb
Autor:
Giovanni Cavagni, Koch Pl, E. Misirocchi, Carla Riccardi, L E D'Urbano, Alberto E. Tozzi, F. De Benedetti, G. Trimarco, M.C. Artesani, Simona Donnanno, S. Mancini
Publikováno v:
Journal of Allergy and Clinical Immunology. 123:S31-S31
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.