Zobrazeno 1 - 10
of 121
pro vyhledávání: '"Kocer, S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ayyoub, Z., Banach, M., Bensmail, D., Bentivoglio, A.R., Boyer, F.C., Brashear, A., Csanyi, A., Deltombe, T., Denes, Z., Edgley, S., Gul, F., Gracies, J.-M., Hedera, P., Isaacson, S., Isner-Horobeti, M.-E., Jech, R., Kaminska, A., Khatkova, S., Kocer, S., Lejeune, T., McAllister, P., Marciniak, C., Marque, P., O’Dell, M., Remy-Neris, O., Rubin, B., Rudzinska-Bar, M., Simpson, D., Skoromets, A., Timerbaeva, S.L., Valkovic, P., Vecchio, M., Walker, H., Wimmer, M., Marciniak, Christina, McAllister, Peter, Walker, Heather, Brashear, Allison, Edgley, Steven, Deltombe, Thierry, Khatkova, Svetlana, Banach, Marta, Gul, Fatma, Vilain, Claire, Picaut, Philippe, Grandoulier, Anne-Sophie, Gracies, Jean-Michel
Publikováno v:
In PM&R December 2017 9(12):1181-1190
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
14th Turkish National Software Engineering Symposium, UYMS 2020 -- 7 October 2020 through 9 October 2020 -- -- 164914
In the internet advertising industry, web and mobile applications that display ads need to choose high-paying ads to increase t
In the internet advertising industry, web and mobile applications that display ads need to choose high-paying ads to increase t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9436::8e40e101871aa72fb5e5299d491323ca
https://hdl.handle.net/11454/71058
https://hdl.handle.net/11454/71058
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.