Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Kocaga, Yasar Levent"'
In a call center, staffing decisions must be made before the call arrival rate is known with certainty. Then, once the arrival rate becomes known, the call center may be over-staffed, in which case staff are being paid to be idle, or under-staffed, i
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1404.2938
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Koçağa, Yaşar Levent
Publikováno v:
In Operations Research Letters November 2017 45(6):538-542
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Operations Research - Management Science: International Literature Digest Service; May/Jun2017, Vol. 57 Issue 3, p221-223, 3p
Autor:
Ostrom, Amy L., Field, Joy M., Fotheringham, Darima, Subramony, Mahesh, Gustafsson, Anders, Lemon, Katherine N., Huang, Ming-Hui, McColl-Kennedy, Janet R.
Publikováno v:
Journal of Service Research; Aug2021, Vol. 24 Issue 3, p329-353, 25p