Zobrazeno 1 - 10
of 250
pro vyhledávání: '"Kobayashi Keiichi"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Bioscience and Bioengineering February 2020 129(2):172-176
Autor:
Hibiya, Takashi, Nagahama, Kiyotaka, Matsumoto, Yoshie, Saito, Kuniaki, Sasaki, Nobuyoshi, Kobayashi, Keiichi, Otsu, Akiyasu, Shimasaki, Teppei, Takeuchi, Kengo, Shiokawa, Yoshiaki, Nagane, Motoo, Shibahara, Junji
Publikováno v:
Neuropathology; Apr2024, Vol. 44 Issue 2, p104-108, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kobayashi, Keiichi
Publikováno v:
Instructional Science, 2014 Mar 01. 42(2), 183-205.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43575223
The Retrieval Practice Hypothesis in Research on Learning by Teaching: Current Status and Challenges
Autor:
Kobayashi, Keiichi
Publikováno v:
Frontiers in Psychology. 13
To explain why students learn effectively by teaching, explaining to others in particular, Koh and colleagues advanced the retrieval practice hypothesis, which attributes the learning benefits entirely to the effect of practicing retrieval, that is,