Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Kobayashi, Chiho"'
Autor:
Kobayashi, Chiho
As pocket electronic dictionaries (EDs) increasingly become popular among L2 learners, it has become crucial to investigate their impact on L2 learning. This study compared the use of EDs with printed dictionaries (PDs) among Japanese university stud
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=osu1155615693
Autor:
Kobayashi, Chiho.
Publikováno v:
Connect to resource online.
Thesis (Ph. D.)--Ohio State University, 2006.
Available online via OhioLINK's ETD Center; full text release delayed at author's request until 2007 Aug 15
Available online via OhioLINK's ETD Center; full text release delayed at author's request until 2007 Aug 15
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc%5Fnum=osu1155615693
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tago, Yoshiyuki1,2 Yoshiyuki.Tago@kaneka.co.jp, Kobayashi, Chiho2, Ogura, Mineko1, Wada, Jutaro1, Yamaguchi, Sho2, Yamaguchi, Takashi1, Hayashi, Masahiro2, Nakaishi, Tomoyuki2, Kubo, Hiroshi1, Ueda, Yasuyoshi2
Publikováno v:
Scientific Reports. 1/28/2021, Vol. 11 Issue 1, p1-12. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.