Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Ko, Youngjee"'
Autor:
Ko, Youngjee, Kim, Hanyoung, Seo, Youngji, Han, Jeong-Yeob, Yoon, Hye Jin, Lee, Jongmin, Seo, Ja Kyung
Publikováno v:
Journal of Social Marketing, 2023, Vol. 13, Issue 4, pp. 490-509.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSOCM-09-2022-0185
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ko, Youngjee1 (AUTHOR) youngjee@uga.edu, Phua, Joe2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Current Issues & Research in Advertising (Routledge). 2024, Vol. 45 Issue 4, p369-387. 19p.
Publikováno v:
Journal of Social Marketing, 2021, Vol. 11, Issue 4, pp. 406-423.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSOCM-06-2020-0109
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Seo, Youngji1 (AUTHOR) youngjijoy@gmail.com, Kim, Hanyoung2 (AUTHOR), Ko, Youngjee3 (AUTHOR), Yoon, Hye Jin3 (AUTHOR), Han, Jeong Yeob3 (AUTHOR), Lee, Jongmin3 (AUTHOR), Seo, Ja Kyung3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Communications. Jul2023, p1-17. 17p. 3 Illustrations.