Zobrazeno 1 - 10
of 142
pro vyhledávání: '"Ko, James"'
Autor:
Zhao, Yanmin, Ko, James
Publikováno v:
Journal of Workplace Learning, 2024, Vol. 36, Issue 4, pp. 282-297.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JWL-12-2023-0197
Autor:
Cui, Chaoran, Yao, Yumo, Zhang, Chunyun, Ma, Hebo, Ma, Yuling, Ren, Zhaochun, Zhang, Chen, Ko, James
Knowledge tracing aims to trace students' evolving knowledge states by predicting their future performance on concept-related exercises. Recently, some graph-based models have been developed to incorporate the relationships between exercises to impro
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2211.12881
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ko, James Chih-Hsien Jr.
The cement line is the first mineralized matrix deposited on an implant surface during contact osteogenesis forming the bone/implant interface. The hypothesis underlying the present project was that non-collagenous cement line proteins must be deposi
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1807/25730
Autor:
Ko, James Yue-on
This mixed methods study was based on teacher case studies examining classroom practices of four EFL teachers of the same department of an underperforming secondary school in a socially-disadvantaged area in Hong Kong. Beside two international classr
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.523701
Publikováno v:
Frontiers in Education; 2024, p01-13, 13p
Autor:
Xuanyi Eliza Wu, Ko, James
Publikováno v:
Frontiers in Education; 2024, p1-16, 16p
Autor:
Zhao, Yanmin, Ko, James
Publikováno v:
International Journal of Educational Management, 2020, Vol. 34, Issue 6, pp. 987-1000.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEM-11-2019-0393
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Educational Management, 2016, Vol. 30, Issue 7, pp. 1207-1230.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEM-10-2015-0145