Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Knowlton, Tyler"'
Publikováno v:
In Cognitive Psychology August 2023 144
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Knowlton, Tyler1 (AUTHOR) tzknowlt@umd.edu, Hunter, Tim2 (AUTHOR), Odic, Darko3 (AUTHOR), Wellwood, Alexis4 (AUTHOR), Halberda, Justin5 (AUTHOR), Pietroski, Paul6 (AUTHOR), Lidz, Jeffrey1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Annals of the New York Academy of Sciences. Sep2021, Vol. 1500 Issue 1, p134-144. 11p. 3 Color Photographs, 1 Diagram.
Publikováno v:
Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society, vol 45, iss 45
Objects can either be represented as independent individuals (“object-files”) or as members of a collection (an “ensemble”). Work over the past 40 years has explored these representational systems, largely in the visual domain. Far less is kn
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::ebd922a07d4ff8dd534a4417a678c41b
https://escholarship.org/uc/item/9329q9p8
https://escholarship.org/uc/item/9329q9p8
Autor:
Knowlton, Tyler, Gomes, Victor
Each/Every/All Human Simulation Paradigm
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7361193f912818695348cff6946f4a82
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society, vol 44, iss 44
“Each” and “every” can be used to express the same truth-conditions but differ in their contexts of use. We adopt a particular psycho-semantic proposal about the meanings of these universal quantifiers: “each” has a meaning that interface
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::4d3458f069c4059772238eb6e194047e
https://escholarship.org/uc/item/5qt582m2
https://escholarship.org/uc/item/5qt582m2
Publikováno v:
Glossa Psycholinguistics; 2023, Vol. 2 Issue 1, p1-30, 28p