Zobrazeno 1 - 10
of 1 117
pro vyhledávání: '"Knowledge receiving"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Knowledge Management & E-Learning: An International Journal, Vol 16, Iss 3, Pp 591-611 (2024)
Is organizational performance likely to improve when an organization employs acolytes (i.e., individuals with considerable experience of working with high-reputation industry leaders)? Firms with able, motivated, and opportunity-seeking acolytes are
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/63610f10dab84b859e5b5e357427482b
Autor:
Ergün, Esin, Avcı, Ümmühan
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2018 Jul 01. 21(3), 60-73.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26458507
Autor:
Orejuela, Augusto Rodríguez
Publikováno v:
In Estudios Gerenciales April-June 2007 23(103):13-37
Autor:
Avci, Ummuhan, Ergun, Esin
This study examines the extent to which knowledge sharing self-efficacy, motivation and sense of community variables predict undergraduate students' knowledge sharing behaviors (knowledge receiving and knowledge giving) in online learning environment
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3567::1070e61134d3c9b8977659b2dbb44839
http://hdl.handle.net/11727/3203
http://hdl.handle.net/11727/3203
Autor:
Ling, Chu‐Ding1, He, Wei2 wei.he@ttu.edu, Gong, Yaping3 mnygong@ust.hk, Liu, Wu4 wu.liu@polyu.edu.hk, Cho, Vincent4
Publikováno v:
Journal of Organizational Behavior (John Wiley & Sons, Inc.). Nov2023, Vol. 44 Issue 9, p1436-1463. 28p.
Publikováno v:
Health & Medicine Week; 7/12/2024, p6103-6103, 1p
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Knowledge Management, 2021, Vol. 25, Issue 10, pp. 2420-2443.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JKM-11-2020-0856