Zobrazeno 1 - 10
of 1 247
pro vyhledávání: '"Knowledge Space"'
Publikováno v:
EPJ Data Science, Vol 13, Iss 1, Pp 1-20 (2024)
Abstract The selection of research topics by scientists can be viewed as an exploration process conducted by individuals with cognitive limitations traversing a complex cognitive landscape influenced by both individual and social factors. While exist
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ed408d08aa324784b2154b8304bc083f
Autor:
Wen Sun
Publikováno v:
AIMS Mathematics, Vol 8, Iss 11, Pp 26840-26862 (2023)
In KST, it is always assumed that the knowledge state represents items that an individual can solve in ideal conditions. Namely, the answers of individuals to items can be encoded as either correct or incorrect. The correct answer indicates a complet
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6f40ebb088ab4075b4054fddccae4ffe
Publikováno v:
Journal of King Saud University: Computer and Information Sciences, Vol 35, Iss 7, Pp 101594- (2023)
Quiz question annotation aims to assign the most relevant knowledge point to a question, which is a key technology to support intelligent education applications. However, the existing methods only extract the explicit semantic information that reveal
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8c430d4046a748e2965dd25a9ee3d66f
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 508, p 03013 (2024)
This paper considers learning as a process of mastering a knowledge domain, investigating the interaction of learners with courses of study and the influence of learner actions on the state of mastery of the knowledge space in order to define a learn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8fdbf0318b5a423fa6a9eb029817bb34
Autor:
Debora de Chiusole, Matilde Spinoso, Pasquale Anselmi, Alice Bacherini, Giulia Balboni, Noemi Mazzoni, Andrea Brancaccio, Ottavia M. Epifania, Matteo Orsoni, Sara Giovagnoli, Sara Garofalo, Mariagrazia Benassi, Egidio Robusto, Luca Stefanutti, Irene Pierluigi
Publikováno v:
Brain Sciences, Vol 14, Iss 2, p 122 (2024)
Assessing executive functions in individuals with disorders or clinical conditions can be challenging, as they may lack the abilities needed for conventional test formats. The use of more personalized test versions, such as adaptive assessments, migh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/afa265e2231c432790c8cbcfa8f3b0ab
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.