Zobrazeno 1 - 10
of 144
pro vyhledávání: '"Knowledge Field"'
Autor:
Zou Xiangling, Chen Xiaoxu
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
Under the guidance of the new vocational education method of artificial intelligence, this paper divides the skill-based society into skill-based organizations, and constructs a knowledge dynamic equilibrium model based on superimposed knowledge fiel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8650bd78f4c44b35bf07279731d284d8
Publikováno v:
فصلنامه نوآوریهای آموزشی, Vol 19, Iss 1, Pp 31-46 (2020)
This study was a descriptive research with the documentary and content analysis design. Its aim was explaining the components of the competency-based vocational training and analyzing its position in the textbooks of the second cycle high school tech
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/54fd87acd09b4f4dac86ce9095d298e0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Linguistics, Literature and Culture. 4(4):39-47
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=605458
Autor:
Francesca Michelino, Maria Prosperina Vitale, Antonello Cammarano, Michele La Rocca, Mauro Caputo
Publikováno v:
IEEE Transactions on Engineering Management. 69:1050-1066
In this article, we define four technological strategies by analyzing two dimensions in the exploitation versus exploration choice: knowledge base and technical application. The relationships of technological strategies with the quality of invention
Autor:
Eunkyung Kim
Publikováno v:
YEOKSA YEONGU, The Journal of History. 42:13-59
Una mirada al área de Urbanística y Ordenación del Territorio a través de un sondeo a su profesorado
Publikováno v:
Ciudad y Territorio Estudios Territoriales. 54:3-18
El área de conocimiento “Urbanística y Ordenación del Territorio” (AUOT) está formada por un conjunto de profesores y profesoras vinculados en su mayoría a titulaciones universitarias de carácter tecnológico (ej. arquitectura e ingeniería
Publikováno v:
Dipòsit Digital de la UB
Universidad de Barcelona
Universidad de Barcelona
While public research organisations (PROs) are increasingly expected to transfer knowledge to businesses and other stakeholders, their engagement in knowledge transfer (KT) activities is still under-researched. Better understanding of PROs’ KT enga