Zobrazeno 1 - 10
of 174
pro vyhledávání: '"Knollman-Porter, Kelly"'
Autor:
Hux, Karen1 karen.hux@qliomaha.com, Knollman-Porter, Kelly2, Wallace, Sarah E.3, Bevelhimer, Andrew2, Singh, Yutika1
Publikováno v:
American Journal of Speech-Language Pathology. May2024, Vol. 33 Issue 3, p1504-1512. 9p.
Autor:
Hux, Karen1 karen.hux@qliomaha.com, Knollman-Porter, Kelly2, Bevelhimer, Andrew2, Wallace, Sarah E.3
Publikováno v:
American Journal of Speech-Language Pathology. Jan2024, Vol. 33 Issue 1, p173-188. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Communication Disorders May-June 2021 91
Autor:
Knollman-Porter, Kelly
The purpose of this study was to determine the efficacy of an intensive (2 hours/day, 5 days/week for 3 weeks) treatment protocol on individuals with severe, chronic speech perception or auditory comprehension deficits associated with aphasia. Two ex
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=ucin1337288091
Autor:
Knollman-Porter, Kelly1 knollmkk@miamioh.edu, Bevelhimer, Andrew1, Hux, Karen2, Wallace, Sarah E.3, Hughes, Michael R.4, Brown, Jessica A.5
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Jan2023, Vol. 66 Issue 1, p276-295. 20p.
Autor:
Knollman-Porter, Kelly1 knollmkk@miamioh.edu, Hux, Karen2, Wallace, Sarah E.3, Pruitt, McKenzie4, Hughes, Michael R.4, Brown, Jessica A.5
Publikováno v:
American Journal of Speech-Language Pathology. Nov2022, Vol. 31 Issue 6, p2569-2590. 22p.