Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Knez, Timotej"'
Natural language processing is used for solving a wide variety of problems. Some scholars and interest groups working with language resources are not well versed in programming, so there is a need for a good graphical framework that allows users to q
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2206.08266
Autor:
Knez, Timotej1 (AUTHOR) timotej.knez@fri.uni-lj.si, Žitnik, Slavko1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Mathematics (2227-7390). Dec2023, Vol. 11 Issue 23, p4852. 32p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Knez, Timotej1 (AUTHOR) timotej.knez@fri.uni-lj.si, Gašperlin, Domen1 (AUTHOR) domen.gasperlin@gmail.com, Bajec, Marko1 (AUTHOR) marko.bajec@fri.uni-lj.si, Žitnik, Slavko1 (AUTHOR) slavko.zitnik@fri.uni-lj.si
Publikováno v:
Informatica. 2022, Vol. 33 Issue 2, p343-364. 22p.
Autor:
Knez, Timotej
Publikováno v:
Uporabna Informatika; 2023, Vol. 31 Issue 4, p196-201, 6p
Autor:
Knez, Timotej
Uporaba nevronskih mrež na področju mobilnega zaznavanja postaja vse pogostejša. Z visokimi točnostmi pa prinaša tudi težave glede visokih procesnih zahtev in velike porabe energije. To rešujemo z uporabo različnih optimizacij nevronske mrež
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3505::134c2eec0389233fc67e412ddc3c2578
https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=129714
https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=129714
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Knez, Timotej
Cilj diplomske naloge je ugotoviti, ali je mogoče med igranjem igre sproti zaznavati miselni napor igralca, kar bi nam omogočilo dinamično prilagajanje težavnosti igre glede na potrebe posameznega igralca. Za določanje miselnega napora smo posku
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3505::79181fb9055aedc37ff99e1ded819a49
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?id=122243&dn=
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?id=122243&dn=