Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Knerr, W"'
Publikováno v:
Journal of Epidemiology and Community Health (1979-), 2017 Sep 01. 71, A22-A22.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26383790
Autor:
Leijten, P, Gardner, F, Melendez-Torres, G, Van Aar, J, Hutchings, J, Schultz, S, Knerr, W, Overbeek, G
Publikováno v:
Journal of the American Academy of Child and Adolescent Psychiatry. 58(2)
Objective: Parenting programs are the recommended strategy for the prevention and treatment of disruptive child behavior. Similar to most psychosocial interventions, it is unknown which components of parenting programs (i.e., parenting techniques tau
Child conduct disorders have important long-term public health sequelae, including higher risk of substance use and violence in adolescence and higher risk of mental health problems in adulthood. Parenting interventions informed by social learning th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1064::63badb5c1c2d3a36f1fed74f6477871e
https://doi.org/10.1136/jech-2017-ssmabstracts.43
https://doi.org/10.1136/jech-2017-ssmabstracts.43
Publikováno v:
Lancet. 12/2/2006, Vol. 368 Issue 9551, p2028-2031. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.